Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

August 6, 2013

Modro z belimi pikami 1.

Pa je prišla prošnja: "Teti, a mi lahko narediš oblekco, tako z belimi pikami". Za vzorec sem vzela kar njeno A-obleko.
Postopek je bil sledeč.
Izrisala kroj.
Izrezala tudi podlogo. Za zadrgo se potem nisem odločila, bo imela le gumbek zadaj.
Okoli vratnega in rokavnega izreza sem ojačala z centilinom. Odrezala sem 1cm trak, kjer sem potem šivala.
Skrivnost kako narediti, da je podloga manjša in se ne vidi, ko se obrne.
Vse pobucikano, potem pa šivanje.
Zareze, da se okrogline lepše obrnejo.
Obleka končana. Čakam na model za probo kam postaviti gumbe. 

2 comments:

  1. Teto, ki šiva tako lepe oblekice, bi pa jaz tudi imela :-) Super!

    ReplyDelete
  2. O, prekrasna oblekica! Ti pa kar takole z levo roko! Dobro obvladaš male skrivnosti velikih mojstrov. Bravo.

    ReplyDelete