Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

February 28, 2013

Kalčki redkvice

Ena leva, ena desna tako lepo objavlja kalčke in tako okusno izgledajo, da sem jih morala tudi sama vzgojiti, nakaliti, skalčkati? Prva runda so bili alfa alfa kalčki, ampak slike zvečer s flešom niso bile za objavo.
No, tukaj so kalčki redkvice iz druge runde.

Okus imajo, presenetljivo, po redkvicah.
V Domači vasi sem kupila domačo skuto, katero sem samo malo premešala, namazala na kos domačega kruha s čebulo, posolila minimalno in potresla s kalčki. Pozabila slikat :)

5 comments:

  1. Kalčkanje je super, na skuto pa sploh fino pašejo :) Jaz sem ravno danes nastavila novo rundo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tudi v solati so dobri. So nekaj novega in trenutno mi paše.

      Delete
  2. A si bla tko lačna da si pozabla slikat?No jaz ne kalčkam ampak moja soseda k je vegi pa to dela in pol ona prpravi eno ful dobro jed...vse sorte not zmeša pa kruh zraven je fuuuul dobr oz.odlično.....tko mam fajn sosedo k me pocrkla....sej jaz pa pol njo drugič...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, je bila slaba svetloba :)

      Sem imela malo strahu pred tem kalčkanjem, ker jaz in rože oz. zelene zadeve v stanovanju je en tak velik no-go. Pomoje samo zato ker jih ni treba zalivat ampak spirat.

      Pa tako zanimivo jih je gledat kako rastejo :)

      Delete
  3. kuku....ti kr slikaj drugič...ma pol maš tud enake težave kot jaz....men nč kej dobr ne uspevajo rožice ...je pa ta moja sosedka biologinja pa to obvlada....ona nam rešuje rože...njej vse uspeva.....no ,vsaj nekomu...hihi

    ReplyDelete