Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

November 14, 2012

Predpriprave za torto - Preparing to make a cake

Toliko idej in toliko okusov. Že dolgo nisem pekla torte in ko me je sestra prosila, da spečem eno za rojstni dan njenega dragega nisem mogla reči ne.



Pustila mi je prosto roke pri vsem. No, skoraj vsem.
Navodila so bila: "Naj bo oblita s čokolado..." no pa še nekaj ampak ker nisem Barca ampak Manchester United bom tisti korak izpustila.

Najprej testo. Da bi bilo vse čokoladno bi bilo preveč, tako bosta spodnja in zgornja plast iz čokolade, sredina pa bo bela. Za biskvit bom vzela kar ta recept z  mogoče kakšnim jajcem več, razdelila testo in v 2/3 dodala nutello, da bo temno in čokoladno.

Torej testo je urejeno. Sedaj pa še s čim namazati.

Najprej sem pomislila schwarzwaldsko torto.
V bistvu sem pomislila na češnje v fili ampak ne samo z smetano, ker imam vedno občutek, da to razpade prehitro.
Sem našla recept, kjer uporabijo pasirano skuto, torej bi moral biti dober tudi mascarpone. Zato bo prva fila iz češenj in nekaj belega čez - mascarpone in smetana in kak listič želatine.

Potem pa razmišljanje o drugi vrsti file. Čokolada. Hm... Dobro ampak čez nutello ga ni. Sem se že skoraj odločila za nutellino filo ampak če sta že dve plasti čokoladni in preliv čokoladen bi bilo bolje kaj drugega.

Tiramisu mi hodi po glavi. Malo arome ruma, vanilijev strok v mascarpone in namesto jajc smetana - ponovno. Za dodatek pa še kak zmlet piškot, da ni vse tako kremasto.

Torej v petek pečem:
TORTO, upam, da ne bo preveč sprememb.







No comments:

Post a Comment