Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

October 14, 2012

Sierra Nugget Cookies my way

Tele pa pečem zadnje čase redno sicer sem malopriredila recept ampak, pašejo za zajtrk poleg jogurta ali kar tako čez dan.
SestavineIngredience
250g margarine - sobne temperature250g butter - room temperature
2 jajci2 eggs
1/2 skodelice javorjevega sirupa1/2 cup of maple syrup
1 skodelica rjavega sladkorja1 cup brown sugar

To sem zmešala z mikserjem in dodala ostale sestavine.

SestavineIngredience
2 skodelici ovsenih kosmičev2 cups of oat flakes
2 skodelici koruznih kosmičev2 cups of corn flakes
1 1/4 skodelice moke1 1/4 cup flour
2 čajni žlički sode2 ts baking soda
2 čajni žlički vanilijevega sladkorja2 ts vanilla sugar
2 skodelici mletih/nasekljanih/nadrobljenih orehov2 cups grounde / chopped / crushed nuts
ščep solipinch of salt
Pa dobro premešala. Pomočnik mi je porcioniral maso, jaz pa sem naredila kroglice in jih na pekaču malo sploščila. Na pekač jih je prislo 12 (3x4).

Pekla sem 12-14min na 180°C oz. da so dobili tako lepo rjavo barvo.
Tokrat sem jih še premazala s čokolado.

Vir:
http://www.kulinarika.net/recepti/12213/sladice/sierra-nugget-cookies/


No comments:

Post a Comment