Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

September 28, 2012

Spinach / špinača

Mmm.... ponovno nekaj dobrega. Ti zeleni listki. Edina asociacija Popaj :)
Danes bo v zavitku.

Potrebovala sem:

vlečeno testo - danes ga nisem imela časa pripraviti doma - this is kind of hard to translate. But I would have to say filo dough.
sveže mlade špinače -  fresh young spinach - 0,5kg                      
skuta - curd - 0,5kg
kisla smetana - sour creme - 2 žlici - 2 table spoons
jajce - egg - 2
malo olja - oil
sol - salt
poper - pepper

Kisla smetana z jajcem za pokapljat- Sour creme with an egg for dripping
jajce - egg - 1
kisla smetana - sour creme - 1 žlica - 1 table spoon

spretne roke - skillful hands

Špinačo sem oprala.
   
V večjo skledo sem dala skuto, kislo smetano, 2 jajčka, sol in malo popra. 
Ter lepo zmešala.
V skutino mešanico sem dodala špinačo, katero sem malo razrezala.
  
Zopet lepo premešala.
  
Testo sem pokapljala z oljem.
  
Potem še park kaplic kisle smetane in jajčka ter mešanica špinače in skute.
Filo vedno razporedim le na polovico testa, da se lažje zavije.
  
Tehnika zavijanja. Najprej sem zavihala robova na levi in desni strani, da fila ne leze iz testa. Potem pa počasi od konca proti začetku.

  
Pogled na pekač.
  
 Pred pečenjem sem še pokapljala z ostankom mešanice jajčka in kisle smetane.
 
Potem pa v pečico za 30min na 190°C.
Rezultat pa je slika številka 2.



No comments:

Post a Comment